.andas.

vill inte till skolan idag.
vill inte vill inte vill inte!

försöker andas lugnt.
sväljer ner två atarax.
har fler i väskan.

ångesten kryper under mitt skinn.
4 nya skärsår som jag måste dölja för mamma och pappa.
för hela omvärlden.

men varför dölja din smärta när ingen förstår den ändå?
egentligen?


♥Kommentarer♥
Postat av: NEA&MOLLY

Fina du, skär dig inte!



<3

2009-09-21 @ 09:40:51
Postat av: ♥ Tjelsi - Så kan det gå när inte haspen är på ♥

"men varför dölja din smärta när ingen förstår den ändå?"



är en tanke jag haft flera gånger. men snälla du, skär dig inte. jag VET hur otroligt det hjälper, men i långa loppet suger det. jag kommer aldrig bli av med mina ärr.... det tar emot. tro mig.

2009-09-21 @ 09:44:17
URL: http://tjelsi.com

♥Kommentera♥

Vem är du:
Snälla, minns mig!

Vad är din e-postadress: (bara för mig hihi ^_^)

Vilken är din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0